Fashion Nights powered by Co Jest Grane24, czyli moda i sztuka na festiwalu Audioriver
W 2014 roku po raz pierwszy w ramach festiwalu Audioriver odbyły się targi mody niezależnej. Dziś projekt jest nieodłączną częścią festiwalu i powraca w nowej formie – Fashion Nights powered by Co Jest Grane24. Organizatorzy przedstawili właśnie marki biorące udział w pojekcie, kolejny raz udowadniając że Audioriver to więcej niż muzyka elektroniczna.
Fashion Nights to kontynuacja projektu Fashion Day z poprzednich edycji. Tym razem spotkamy jednak modę w sercu samego festiwalu, czyli na płockiej plaży. Strefa Audioriver Fashion Nights powered by Co Jest Grane24 będzie otwarta dla gości festiwalu w piątek 29 lipca i sobotę 30 lipca od godziny 18:00 do godziny 00:00. Wybrane zostały młode polskie marki oraz startupy, które pojawią się na festiwalu w ramach projektu. Nie zabraknie także dodatkowych atrakcji.
„Właściwie co roku staramy się jakoś rozwijać formułę festiwalu – uatrakcyjniać ją i reagować na potrzeby naszej publiczności” – mówi rzecznik Audioriver, Łukasz Napora. „Dzięki projektowi Fashion Nights możemy swobodnie mówić już nie tylko o muzyce, ale i modzie i kulturze. W tej strefie chcemy też mocniej skupić się na naszych odbiorcach – lepiej ich poznać i pokazać światu.”
Głównym elementem strefy będą oczywiście marki modowe, których listę właśnie poznaliśmy. Wśród wystawców biorących udział w projekcie znajdziemy marki B.Lu oraz Patiflora, które słyną z bajkowych festiwalowych wianków i opasek. Nie zabraknie biżuterii od Golden Dust, Szarejko oraz Sigil Jewels. Pojawi się także popularna w ostatnim czasie marka Cardio Bunny. Swoje kolekcje zaprezentują Kosowska i Agata Birek. Live Heroes oraz Icon pokażą siłę personalizowanych ubrań oraz dodatków. Na festiwal wróci Alkopoligamia.com. Na plaży znajdziemy również kolorowe dodatki od Cherrish, Lootbag i DISCO by Zuza. Z kolei dla największych fanów festiwalu organizatorzy przygotowali punkt, gdzie będzie można znaleźć ubrania z metką Audioriver.
Będzie też coś zupełnie nowego: wspólna akcja magazynu „K Mag” i organizatorów festiwalu. „Przez dwa dni nasi łowcy, dziennikarze i fotografowie związani z tym pismem, będą szukali ciekawych festiwalowych osobowości. Najciekawsze zdjęcia trafią na ekrany głównej sceny festiwalu, a niektóre także do magazynu. Pokażemy w ten sposób to, co na Audioriver jest równie ważne równie ważne, jak muzyka – ludzie tworzący tę magiczną atmosferę.” – opowiada Łukasz Napora.
***
Festiwal Audioriver to obowiązkowa pozycja w wakacyjnych planach osób ceniących dobrą muzykę.
W ciągu 10 lat na malowniczej plaży nad Wisłą oraz na płockim Starym Rynku wystąpiło kilkaset gwiazd muzyki elektronicznej i alternatywnej z całego świata. Koncerty i sety DJ-skie obejrzało już ponad 200 tys. fanów z Polski i Europy, a edycja 2015 zgromadziła na plaży rekordową liczbę ok. 27 tys. osób każdego dnia.
Dotychczas ogłoszeni artyści to: Jamie Woon, Ella Eyre, Sigma live, Crystal Castles, DJ Shadow, Antigone live, Black Sun Empire, C2C, Calyx & TeeBee, Caspa & Rusko, Cyantific, Danger live, Dillinja, Dubfire:live Hybrid, Dub Phizix & Strategy, Fabio Florido, Fatima Yamaha, Four Tet, Francoix X, Frederic Robinson live, Gesaffelstein, Gorgon City live, Guti live, Ilario Alicante, Jaguar Skills, Jubei and SP:MC Present Zones, Kölsch live, Lee Burridge, Leftfield, Mefjus, Nu:Tone & Logistics, Motor City Drum Ensemble, Neonlight, Octave One live, Recondite live, Richie Hawtin, Samanta, Scuba, Seba feat. Robert Manos, Shackleton presents Powerplant, Sterac aka Steve Rachmad, Sven Väth, The Martinez Brothers, Trade (Blawan & Surgeon) live, Vrilski (Vril & Voiski) live, Xtrah, RYSY & Natalia Nykiel, XXANAXX, Kamp!, JAAA!, i wiele innych.
11. edycja Audioriver odbędzie się w dniach 29-31 lipca 2016 r.
Źródło: Biuro Prasowe Audioriver